درمان های مفید برای کنترل PKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های مفید برای کنترل PKD

درمان های مفید برای کنترل PKDPKD یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی آن را سخت به درمان می شود، با این حال، در روز ما، این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده توسط انواع خاصی از درمان است. در زیر من به شما برخی از درمان های مفید برای این بیماری به اشتراک بگذارید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
در این روش درمانی ترکیبی از طب سنتی چینی و تجهیزات پیشرفته پزشکی است. از طریق توابع از افزایش گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش، افزایش نفوذپذیری کیست دیوار و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست می تواند دوباره جذب و خارج از بدن با ادرار حذف خواهند شد. کل فرآیند از هر گونه آسیب بیشتر به کلیه ها ایجاد نمی کند. چه چیزی بیشتر، کیست های کلیه نیز می تواند به طور طبیعی کاهش یافته است.
طب سوزنی
این می تواند گردش خون کلیه با تحریک نقاط موثر را افزایش دهد. گردش خون می تواند به دور واسطه التهابی، و از بین بردن پیچیده ایمنی. بنابراین، سلول های ذاتی آسیب دیده را می توان بازیافت. علاوه بر این، برای تنظیم سطح فاکتور سلول بیان، فوق العاده پاسخ ایمنی التهابی تحریک، محافظت از سلول های ذاتی کلیه، که خوب است برای کاهش کیست در کلیه مفید است.
علاوه بر این کسانی که درمان ما در بالا ذکر وجود دارد برخی از درمان های دیگر را نیز می توان برای کنترل PKD استفاده می شود، اما شما می دانید بیمار متفاوت وضعیت بیماری های مختلف است، بنابراین شما باید درمان های مختلف بر این اساس است.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است و یا می خواهید به کنترل PKD خوب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: